Researchdag 2020 te Eindhoven

Op vrijdag 17 januari 2020 is in de “Blauwe Zaal” Auditorium (grote zaal) van de Technische Universiteit Eindhoven de Hout Researchdag gehouden. Hieraan gekoppeld was het afscheidssymposium van prof.dr.ir. A.J.M. Jorissen. De Hout Researchdag is de jaarlijks terugkerende gebeurtenis, waarbij de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van Construeren in Hout worden gepresenteerd. Omdat hoogleraar André Jorissen, (Houtconstructies, faculteit Bouwkunde TU Eindhoven) met emeritaat is gegaan, was aan deze dag een symposium gewijd, waaraan een aantal buitenlandse hoogleraren een bijdrage hebben geleverd. Hierbij ging het vooral over de voortgang op het gebied van de voorschriften.

Het aantal deelnemers aan deze dag bedroeg ca. 200. Voorwaar een geweldige opkomst.

Programma Researchdag 2020 (pdf)

Deze dag is georganiseerd door de faculteit Bouwkunde van de Technische Universiteit Eindhoven en de Vereniging van HoutConstructeurs en is mede mogelijk gemaakt door een financiële ondersteuning van onderstaande bedrijven en organisaties:

Centrum Hout
VVNH
TU/e
Rothoblaas
Arcon Houtconstructies
Stichting Hout Research
Raadschelders Bouwadvies
Assink Hout
De Groot Vroomshoop BV

Jaarlijkse excursie VHC
vrijdag 20 september 2024
Lelystad en Almere

Informatie en aanmeldformulier volgen zo spoedig mogelijk op de website.