Home • Evenementen

Evenementen 2024

Op deze pagina vindt u een overzicht van toekomstige evenementen op het gebied van de constructieve houtbouw. Een aantal wordt georganiseerd door de VHC.

Het bestuur is aan het onderzoeken of het mogelijk is om een thema-avond te organiseren over funderingsonderzoek en het eventuele herstel van kwalitatief onvoldoende funderingen. De gemeente Zaanstad doet hiernaar uitgebreid onderzoek. Dit vindt plaats door monitoring van ongelijke zettingen. De bedoeling is om deze avond in augustus/september te houden. Wanneer meer bekend is wordt dit vermeld op de website.

Researchdagen

2024 Researchdag te Eindhoven.

De Researchdag is inmiddels geweest en mocht zich verheugen in een grote belangstelling.

Cursussen

2024 VHC Cursus “Construeren in Hout”

De cursus is inmiddels voor de 4e maal gegeven. Er waren 38 cursisten.

Evenementen Ledenavonden

Algemene Ledenvergadering (ALV) donderdag 21 maart 2024

Op donderdag 21 maart is de jaarlijkse AlgemeneLedenVergadering (ALV) gehouden. Na de pauze was er een voordracht over BIM-production. Dit is vooral van belang voor het ontwerp en productie van houtconstructies. De spreker was...