Blad “De Houtconstructeurs”

De Houtconstructeur

“De Houtconstructeur” is het lijfblad van de Vereniging voor HoutConstructeurs. Het blad verschijnt ten minste 2 maal per jaar. Indien mogelijk meer. In het blad staan uiteraard diverse artikelen en mededelingen over de vereniging maar in principe gaan de bijdragen over uitgevoerde projecten, nieuwe ontwikkelingen in de constructieve houtbouw en de voorschriften. In de toekomst komen de artikelen ook op de website ter beschikking.

Het blad wordt hoofdzakelijk geredigeerd en geproduceerd door Hans van der Grinten.

Bekijk het Archief

Bijdrage leveren

Indien men kopij heeft of andere informatie van belang voor De Houtconstructeur, dan kunt u dit doorgeven via onderstaand formulier.

Deze gegevens gebruiken wij enkel om contact met u op te nemen. Deze site is beschermd met reCAPTCHA, het Privacy Beleid en Service Voorwaarden van Google zijn van kracht.