Home • Webshop

Webshop

Dit is de webshop van de VHC. De VHC verkoopt tegen kostprijs brochures, onderzoeksrapporten en software aan leden en niet-leden. Leden betalen een gereduceerde prijs.

Voor het gebruik en de toepassing van de software blijft de constructeur zelf verantwoordelijk. De resultaten van de berekening, volgend uit de toepassing van de software, dienen ten alle tijde te worden gecontroleerd.

On-line producten zijn programma's, welke alleen te gebruiken zijn via internet. Om toegang te verkrijgen ontvangt de gebruiker na betaling een e-mail met ontgrendelingscode. Deze code is gekoppeld aan het e-mail adres. Daarom is het noodzakelijk dat bij bestelling het e-mail adres wordt opgegeven. Door de link in de e-mail wordt een koppeling gemaakt met het programma, waarna, door het invoeren van de code, het programma wordt geactiveerd.

Informatie en aanmeldformulier volgen zo spoedig mogelijk op de website.