Excursie 2021.

Traditiegetrouw wordt door de VHC ieder jaar in september op de vrijdag na Prinsjesdag een excursie georganiseerd. Door de Corona pandemie was het niet mogelijk om in 2020 een excursie te organiseren. Ook dit jaar waren de bedrijven niet in de gelegenheid om ons te ontvangen. Alle maatregelen waren nog steeds van kracht. Daarom heeft het bestuur gezocht naar een alternatief in de buitenlucht, zodat we elkaar toch weer konden ontmoeten. Een dagprogramma was niet mogelijk. Veel van onze leden zijn onbekend met de haven van IJmuiden en de grootste sluis van de wereld (toegangspoort tot de haven van Amsterdam). Het leek ons een goed idee om de trots van Nederland te gaan bekijken. Op vrijdagmiddag 24 september houden we een boottocht in de haven van IJmuiden. Daarbij bezoeken we de vissershaven, varen rondom het forteiland, bij goed weer gaan we de Noordzee op en vervolgens door de sluis een rondje rondom de nieuwe sluis. Bij  het SHIP gebouw stappen we van de boot en bezoeken de tentoonstelling. Vervolgens lopen we over de sluisdeur en bekijken de imposante constructie. Na de terugvaart is er een borrel en een diner.

Het dagprogramma is als volgt:

• vanaf 12.00 uur ontvangst met koffie in hotel Augusta in IJmuiden. Parkeren in de omgeving (gratis).
  • 13.00 uur lunch.
  • 14.00 uur lopen naar de boot (koningin Emma) en rondvaart. Ca. 10 minuten lopen. Op de boot is gelegenheid tot een consumptie.
  • 15.30 tussenstop bij SHIP (tentoonstelling over de sluizen) en wandeling over de sluizen.
  • 16.30 uur terug met de boot.
  • 17.00 uur lopen naar restaurant.
  • 17.30 uur borrel en samenzijn.
  • 18.00 uur diner.

Maximum aantal deelnemers 40 personen (in verband met Corona en met beperkte ruimte).

Eigen bijdrage € 50.=. Indien u een rekening wenst, dan wordt € 6.50 administratiekosten in rekening gebracht.

Opgeven via onderstaand aanmeldformulier of via de uitnodiging.

Aanmelding excursie VHC 2021 op vrijdag 24 september 2021 Vereniging van HoutConstructeurs

Aanhef

Voornaam (verplicht)

Achternaam (verplicht)