Bijzondere Algemene Ledenvergadering op donderdagavond 17 oktober 2024

Na meer dan 30 jaar actief te zijn geweest als secretaris van onze vereniging heeft ir. Thea van Huijstee te kennen gegeven te willen stoppen. Als opvolger draagt het bestuur voor mevrouw ir. Michaela Anastasia. Michaela is afgestudeerd aan de TU Eindhoven en draagt het construeren in hout een warm hart toe. Tijdens deze Algemene Ledenvergadering wordt een stemming gehouden voor de benoeming van Michaela. Deze stemming is verplicht volgens het Huishoudelijk Reglement. Voor de pauze wordt een huishoudelijke agenda aangehouden. Na de pauze houdt Paul Harff een voordracht over het funderingsonderzoek in Zaanstad.

In verband met de zaalreservering wordt u verzocht zich aan te melden via onderstaand formulier. Aanmelden voor de voordracht is dan niet nodig.

Het Bestuur.

Deze gegevens gebruiken wij enkel om contact met u op te nemen. Deze site is beschermd met reCAPTCHA, het Privacy Beleid en Service Voorwaarden van Google zijn van kracht.

Jaarlijkse excursie VHC
    vrijdag 20 september 2024
    Lelystad en Almere

Informatie en aanmeldformulier, zie de blog.