Excursie VHC 2024 “Flevoland”

Excursie VHC 2024 “Flevoland”.

Dit jaar gaat de excursie naar Lelystad en Almere.

De datum van de excursie is vrijdag 20 september 2024.

De deelname aan de excursie staat open voor leden en niet leden. Indien het aantal inschrijvingen groter is dan het maximum van 45 personen (capaciteit van de touringcar) gaan de leden voor.

Informatie over projecten

Het bovenstaande inschrijfformulier staat op de papieren uitnodiging, die onze leden per post hebben ontvangen. Het navolgende inschrijfformulier is digitaal en kunt u direct versturen naar Hans Vermeulen.

Digitaal aanmeldformulier

Aziatische lunch met traditionele gerechtenSoep met broodmaaltijdBijzondere wensen

Eigen vervoerOpenbaar vervoerShuttlebus vanaf station Lelystad

Deze gegevens gebruiken wij enkel om contact met u op te nemen. Deze site is beschermd met reCAPTCHA, het Privacy Beleid en Service Voorwaarden van Google zijn van kracht.

Informatie en aanmeldformulier, zie de blog.