Ledenavond over funderingsonderzoek 2024

Ledenavond funderingsonderzoek.

Op donderdagavond 17 oktober 2024 geeft Paul Harff een voordracht over funderingsonderzoek bestaande bebouwing. Paul is medewerker van de gemeente Zaanstad. In Zaanstad wordt over een langere periode het zettingsgedrag van de bebouwing gemonitord. Op basis van de bevindingen moeten mogelijk constructieve maatregelen worden getroffen. Deze avond gaat in het bijzonder over de wijze, waarop over een langere periode wordt gemeten. De resultaten worden grafisch weergegeven en vergeleken met voorgaande metingen. Op deze wijze verkrijgt men een goed inzicht in de effecten van de bodemopbouw, de wijze van funderen en de verandering in de belastingen.

De voordracht wordt gehouden na de pauze van de Bijzondere Algemene Ledenvergadering.

In verband met de zaalreservering wordt u verzocht zich aan te melden door middel van onderstaande  formulier.

Deze gegevens gebruiken wij enkel om contact met u op te nemen. Deze site is beschermd met reCAPTCHA, het Privacy Beleid en Service Voorwaarden van Google zijn van kracht.

Jaarlijkse excursie VHC
    vrijdag 20 september 2024
    Lelystad en Almere

Informatie en aanmeldformulier, zie de blog.