De vereniging is altijd opzoek naar nieuwe leden die de passie voor hout delen. Maar wat betekent lid zijn nu eigenlijk?
Voor u de zaken op een rijtje.

Toegang tot kennisbank

Er verschijnen regelmatige artikelen in ”De Houtconstructeur” mb.t. detaillering en technische informatie van houtconstructies.

Excursies

Er zijn jaarlijks verschillende excursies en bezoeken aan bedrijven.

Toegang tot een groot en breed informatie netwerk

De VHC is nauw verbonden met diverse branche organisaties, norm-commissies en houdt geïnteresseerde op de hoogte via Social Media.

Extra publiciteit voor uw bedrijf

Als lid wordt u vermeld op onze pagina met uw logo en link naar uw website. Tevens kunt u projectfoto´s aanleveren die wij voor uw publiceren binnen ons netwerk.

Ledenkorting in de webshop

Bij aankoop van Rekenprogrammatuur en documentatie ontvangt u leden korting in de webshop.

Blijf op de hoogte van ontwikkelingen binnen de houtbouw

Wij houden u als lid op de hoogte van wijzigingen in de voorschriften en normen. Deze worden gepresenteerd op de jaarlijkse Researchdag in samenwerking met de TU Delft en TU Eindhoven.

Aanmeldingsformulier

Met ingang van 25 mei 2018 is de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) van toepassing. In principe gaat het bestuur er van uit dat de leden en nieuwe leden akkoord gaan met het privacybeleid. Dit beleid is vastgelegd in de Privacyverklaring van de Vereniging van Houtconstructeurs (VHC). Deze verklaring is als pdf-bestand opgenomen in onze kennisbank.

Aanmelding lidmaatschap Vereniging van Houtconstructeurs

Bedrijfsnaam

Functie

Aanhef