Evenementen 2022.

Onder de rubriek Evenementen (events) worden aankondigingen gedaan over bijeenkomsten, gebeurtenissen en andere bijzondere activiteiten, welke verband houden met het constructeursvak. Dit betreft zowel hout als beton of staal. Het gekozen materiaal is niet relevant maar het uitgangspunt is het belang voor de constructeur.

Nationale Houtdag 2022.
Houtbouw zoals het moet.

Ook dit jaar is weer de Nationale Houtdag gehouden, georganiseerd door Het Houtblad. Op deze dag is tevens de Nationale Houtbouwprijs uitgereikt. Deze prijs is onderverdeeld in diverse categorieën.

Locatie: Tivoli Vredenburg te Utrecht.
Datum: dinsdag 15 november 2022.

Informatie:

Cursus kruislaaghout.

Regelmatig wordt door ingenieursbureau Evan Buytendijk e.a. een cursus kruislaaghout georganiseerd. De cursus beslaat 4 dagen.

De cursus bestaat uit 2 theoriedagen en 2 dagen praktijk met bezoek aan een CLT-fabriek.
Zie voor meer informatie de website:

Website over cursus KLH.

Webinar-serie “Construeren met Hout”.

VN-constructeurs is een  vereniging van constructeurs, materiaal ongebonden. De vereniging heeft een aantal werkgroepen. De werkgroep programma heeft onlangs webinars (Web en Seminar) georganiseerd over houtconstructies. Dit zijn evenementen op internet waarbij alleen online publiek aanwezig is.