Evenementen 2022.

Onder de rubriek Evenementen (events) worden aankondigingen gedaan over bijeenkomsten, gebeurtenissen en andere bijzondere activiteiten, welke verband houden met het constructeursvak. Dit betreft zowel hout als beton of staal. Het gekozen materiaal is niet relevant maar het uitgangspunt is het belang voor de constructeur.

Website over cursus KLH.

Cursus kruislaaghout.

Regelmatig wordt door ingenieursbureau Evan Buytendijk e.a. een cursus kruislaaghout georganiseerd. De cursus beslaat 4 dagen.

Webinar-serie “Construeren met Hout”.

VN-constructeurs is eenĀ  vereniging van constructeurs, materiaal ongebonden. De vereniging heeft een aantal werkgroepen. De werkgroep programma heeft onlangs webinars (Web en Seminar) georganiseerd over houtconstructies. Dit zijn evenementen op internet waarbij alleen online publiek aanwezig is.

Webinar-serie “Houtbouw”.

Het Houtblad organiseert 3 webinars over houtbouw. De eerstvolgende is op dinsdag 17 mei 2022 van 11.00 – 12.00 uur. Het onderwerp is Post – and – beam. Dit zijn houtconstructies, opgebouwd uit massief gezaagd hout met zo mogelijk alleen traditionele verbindingen. men kan zich opgeven via de volgende link:

Houtblad. Post and beam.