Evenementen 2022.

Onder de rubriek Evenementen (events) worden aankondigingen gedaan over bijeenkomsten, gebeurtenissen en andere bijzondere activiteiten, welke verband houden met het constructeursvak. Dit betreft zowel hout als beton of staal. Het gekozen materiaal is niet relevant maar het uitgangspunt is het belang voor de constructeur.

Cursus kruislaaghout.

Regelmatig wordt door ingenieursbureau Evan Buytendijk e.a. een cursus kruislaaghout georganiseerd. De cursus beslaat 4 dagen.

De eerstvolgende cursus is op 22 en 29 september 2022 en 6 en 13 oktober 2022. De cursus bestaat uit 2 theoriedagen en 2 dagen praktijk met bezoek aan een CLT-fabriek.

Website over cursus KLH.

Forum Holzbau.

Het Forum Holzbau organiseert op 19 en 20 oktober 2022 het 15e Europeesche Congres over houtbouw. Het congres wordt gehouden in Gürzenich Köln, Duitsland. Voor informatie en aanmelding, zie de website via onderstaande link.

Webinar-serie “Construeren met Hout”.

VN-constructeurs is een  vereniging van constructeurs, materiaal ongebonden. De vereniging heeft een aantal werkgroepen. De werkgroep programma heeft onlangs webinars (Web en Seminar) georganiseerd over houtconstructies. Dit zijn evenementen op internet waarbij alleen online publiek aanwezig is.