Verenigingsblad.

De Houtconstructeur.

De Houtconstructeur is het lijfblad van de Vereniging voor HoutConstructeurs. Het blad verschijnt ten minste 2 maal per jaar. Indien mogelijk meer. In het blad staan uiteraard diverse artikelen en mededelingen over de vereniging maar in principe gaan de bijdragen over de uitgevoerde projecten, de nieuwe ontwikkelingen en de voorschriften. In de toekomst komen de artikelen ook op de web-site ter beschikking.
Het blad wordt hoofdzakelijk geredigeerd en geproduceerd door Joop van der Lippe. Onlangs heeft Joop afscheid genomen als secretaris van werkgroep C. Daarom werd hij in de bloemetjes gezet.
Indien men kopij heeft of andere informatie van belang voor De Houtconstructeur, dan kunt u dit doorgeven aan Joop van der Lippe via onderstaand formulier.

Onlangs heeft Joop te kennen gegeven dat hij wil stoppen met De Houtconstructeur. Ofschoon hem dit zeer aan het hart gaat, laat zijn gezondheid hem in de steek. Hij zou graag een opvolger willen. Dan kan hij zijn activiteiten overdragen.

Contact met De Houtconstructeur, lijfblad van de Vereniging van Houtconstructeurs

Aanhef

Voornaam (verplicht)

Achternaam (verplicht)